Renkli balonlar [colorful balloons]-WURM Handmade jewelry

Pazar, Haziran 24, 2012

Renkli balonlar [colorful balloons]

Merhaba...

Umarım güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir. Kardeşim bu hafta sonu LYS'ye girdi. Bizim için telaşlı ve yorucu bir hafta sonu oldu diyebilirim. Bu arada yeri gelmişken, umarım sınava giren herkes istediği yerleri kazanmayı başarır :)

İşte yaptığım yeni kolye ucu;

Balonları, bulutları kendim boyadım. Kısaca kendim için küçük bir gökyüzü hazırladım :) Bunun için yuvarlak bir sedef kullandım. Üzerine de 50 kat vernik (resin) sürdüm. 

Nasıl, sevimli görünüyor mu? :)


--------------------------------------------------------

Hi..
I hope you all had a great weekend. My sis had exams which called LYS, for getting into a University, so I can say that, the weekend was hectic and tiring for us.

That's my new handmade pendant.

I painted balloons and clouds. I prepared to myself a mini-sky :) I used a round pearl for paint and varnished with resin.

Does it look cute?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..