[Eylül çekilişi hakkında]-WURM Handmade jewelry

Perşembe, Ekim 04, 2012

[Eylül çekilişi hakkında]


eylül çekilişi hakkınd

Merhaba! :)

Eylül çekilişim yarın saat 23:59 itibariyle son bulacak.

Bu zamana kadar olan katılımları inceledim ve bir liste oluşturdum.  

Bazı katılımlar geçersiz, bazı linkler de yanlış. Yorum olarak herkese teker teker yanlışlıkları belirttim. 

Lütfen listeyi indirerek, katılım haklarınızı kontrol ediniz. 
Listede ismi olmayanlar, doğru linkleri gönderdiğinde onları da listeye dahil edeceğim :)

 Tekrar belirtmek istiyorum (hem facebook hem de twitter için geçerli) lütfen profil linkinizi değil, paylaşım linkinizi gönderin. Aksi taktirde paylaşımınızı göremediğim için, katılımınızı geçerli sayamıyorum.
 Nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız ÖNEMLİ başlığı altında gösterdim, lütfen inceleyin.


Yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız, Cuma 23:59 a kadar bana bildirmelisiniz, bu saatten sonra değişik yapılmayacağını belirtmeliyim.

İlginiz ve katılımınız için çok teşekkürler! :)
Sevgiler..

Çekilişe katılımlar sona ermiştir.
Çekiliş haklarını düzenlemek için verilen süre sona ermiştir.




Hiç yorum yok: