Telefonumuzu şirinleyelim-WURM Handmade jewelry

Pazar, Mart 31, 2013

Telefonumuzu şirinleyelim

Herkese merhaba :)

İphone küpesi, toz önleyici, telefon tıkacı.. "iphone plug" Pek çok isimle adlandıranı gördüm bunları. Ne derseniz deyin adına, bunlar kadar sevimli bir aksesuar daha düşünemiyorum telefonlar için.. 

Bunun üzerine ben de el atayım bu işe dedim, ortaya bunlar çıktı işte.
Hem telefonunuzun kulaklık girişine toz girmesini engelliyorsunuz, hem de eşi bulunmaz şipşirin bir aksesuarınız oluyor :)


 


Fotoğraflarin üzerine tıklayarak yakından inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

Beni facebook sayfamdan da takip etmeyi unutmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..